Ofte stilte spørsmål

Har du spørsmål? Vi har svarene. Dette er din komplette ressurs for ofte stilte spørsmål om Herbalife.

Our Company
Leaf background

​​Er Herbalife svindel?

Nei, Herbalife er ikke svindel. Herbalife er et globalt direktesalgsselskap som utvikler og selger ernæringsprodukter og kosttilskudd.

Siden Herbalife ble grunnlagt i 1983, har det vokst til verdens ledende selskap for vektkontroll og velvære, og er et av verdens største ernæringsselskap. Vi leverer høykvalitets ernæring til forbrukere i hele verden gjennom et nettverk av selvstendige Distributører.

Forretningsmuligheten til Herbalife er basert på vår forpliktelse til høye kvalitetsstandarder og åpenhet. Med lave startkostnader og 90 dagers penge tilbake-garanti, tilbyr Herbalife beroligelse for alle som vil bli en selvstendig Distributør.

Forretningsmuligheten til Herbalife involverer hardt arbeid. Det finnes ingen snarvei til rikdom, ingen garanti for suksess.

Herbalife støtter selvstendige Distributører med innhold for markedsføring og sosiale medier, inkludert givende salgsteknikker. Selskapet har over 40 år med erfaring i ernæringsindustrien og fortsetter å være det fremste valget når det kommer til vektkontroll og velvære.

Hvorfor er ikke Herbalife svindel?

Herbalife opererer i over 90 land i hele verden, og følger strengt alle lokale, regionale og globale lover og regelverk. Herbalife sin Gold Standard-garanti er et sett retningslinjer som brukes til å beskytte alle våre selvstendige Distributører og kunder.

Se våre Gold Standard-garantier nedenfor:

  • Lave oppstartskostnader: Registreringsavgiften for å registrere deg som en selvstendig Distributør er lav og det kreves ikke minstekjøp. Videre fraråder vi sterkt at nye selvstendige Distributører kjøper inventar i bulk.

  • Ingen ytterligere kostnader: Det er ingen krav til kjøp av ytterligere forretnings- eller salgsverktøy for å starte eller oppnå suksess med ditt Herbalife-Medlemskap.

  • 90 dagers pengene tilbake-garanti: alle selvstendige Distributører kvalifiserer til en full tilbakebetaling av kostnadene tilknyttet Herbalife sin oppstartspakke i løpet av 90 dager hvis Medlemskapet kanselleres, uavhengig av årsak. Vi refunderer til og med fraktkostnader.

  • 12 måneders garanti på tilbakebetaling: Det er en 100 % garanti på tilbakebetaling for alle ubrukte produkter. Dette betyr at selvstendige Distributører har et helt år på seg til å sende tilbake alle ubrukte og usolgte produkter som ble kjøpt i løpet av de siste 12 månedene.

  • Utdannelse og opplæring: Vi definerer tydelig fordelen med hvert produkt og passende bruksmetode direkte på produktetiketten – vi vil være helt sikre på at de riktige produktene blir tatt på den riktige måten for å oppnå realistiske resultater.

  • Åpenhet og ærlighet: Vi gir realistiske forventninger til og nøyaktig informasjon om forretningsmuligheten, potensiell fortjeneste og hvilken innsats som kreves for å oppnå suksess på alle nivåer.

  • Gjensidig avtale: Vi krever at alle nye selvstendige Distributører skriftlig godkjenner at de kjenner til Gold Standard-garantiene før Søknaden om Medlemskap og avtale blir godkjent.